Інформація закладу освіти про працівника:
1. Прізвище, ім’я, по батькові:
Шпанюк Ірина Мих
айлівна
2. Дата народження:
4 грудня 1981
3. Освіта:
Вища
4. Спеціальність за дипломом:
Вчитель біології та хімії
5. Місце роботи:
Дошкільний навчальний заклад №10 «Попелюшка» комбінованого типу
6. Посада:
Вихователь
7. Стаж безпосередньої педагогічної роботи:
9 років
8. Стаж роботи на даній посаді:
6 років
9. Державні нагороди:
Грамоти управління освіти Чернівецької міської ради
10. Дата та результати попередньої атестації:
15 березня 2018р.; спеціаліс
11. На що претендує:
«Спеціаліст першої категорії»
Я, Шпанюк Ірина Михайлівна, свою трудову діяльність розпочала у 1998 році та паралельно вчилася на заочній формі навчання за спеціальністю біологія та хімія. Попрацювавши у старшій школі 8 років за спеціальністю хіміка- біолога я вирішила продовжити свій педагогічний рівень у молодшій школі вступивши у Чернівецький Університет ім. Ю. Федьковича та здобувши кваліфікацію вчителя початкової школи. В 2016 році доля мене привела до дитячого закладу 10 "Попелюшка" де і тепер працюю за посадою вихователя. Мені дуже подобається виховувати дітей навчати їх грати з ними в різні ігри. Дітей я дуже люблю поважаю їхню думку прислуховуюсь до їхніх висловлювань. Працюю у садочку 7 років. За ці роки провела відкриті перегляди до педради свята та розваги приймала участь у театралізованній діяльності закладу та активно працюю з колективом. В даний час працюю з дітьми раннього віку. У своїй роботі користуюся принципом доступності послідовності систематичності. Намагаюся створити таку атмосферу у групі яка би сприяла формуванню дошкільнят свідомого ставлення до свого здоров'я вмінню цінити його піклуватися про своє здоров'я. Звертаючи увагу на ці проблеми я і розпочала працювати саме над такою темою: "Засоби виховання свідомого ставлення до свого здоров'я як найвищої цінності людини." Проводячи з дітьми заняття з валеології у старшій групі 2018 році і тепер я поставила для себе такі завдання:
- Дитина має вміти доглядати за своїм організмом; - Піклуватися про своє здоров'я і не забувати що здоров'я то найбільший скарб; - За допомогою дидактичних ігор давати дітям знання про валеологію; Переконана, що для дітей заняття цікаві бо діти завжди приймають активну участь у них. А різноманіття цих занять доповнюють цікаві дидактичні ігри :
- "Корисна та шкідлива їжа"
- Хочу-не можна! " -"Органи чуття". Перед проведенням кожного заняття намагаюсь продумати кожен крок: послідовність викладання матеріалу розміщення дітей та який саме обрати демонстраційний та роздатковий матеріал. На кожному занятті від самого початку намагаюсь зацікавити дітей, використовуючи сюрпризний момент: то Незнайко просить допомоги то прихід ляльки-лікаря і хоче щось нам розповісти цікаве. Обов'язково на заняттях декілька дидактичних ігор, для кращого засвоєння матеріалу дітьми. Також діти дуже люблять мандрувати і ми мандрували "До країни Здоров'я". Одним із основних завдань для мене стоїть підготувати дитину до реального життя. Я у своїй роботі поставила мету підвести дітей до реального життя використовуючи валеологічне виховання. Щоб прищепити дитині навички діяльності у суспільстві, необхідно вчити її любити свій організм, вміти за ними доглядати та пам'ятати, що здоров'я найважливіше для кожного з нас! Адже дитині цікаво знати з яких органів складений її організм. Потрібно вміти любити свій організм та середовище в якому він знаходиться. Велику увагу у своїй роботі приділяю принципу самостійного мислення. Завжди знаходжуся у постійному пошуку чогось нового, цікавого. Працюю з дітьми так, щоб їм було цікаво та повчально на моїх заняттях, щоб виховання та навчання було в радість.
Немає коментарів:
Дописати коментар